ای شهید چرا بست نشستــــه ای؟؟؟
چرا سر در گریبانی؟؟؟
فدای این حیای تو ای شهیـــــــــد...
چه عارفانه خدایی شدید ...و چه جاهلانه باختیم...
بابی انت وامیا
سردارشهیدغلامرضاتیرافکن...
ما را در سایت سردارشهیدغلامرضاتیرافکن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 6:24